Salgsvilkår for Ellen Lien Rygg

Innledning

Dette kjøpet er regulert av de nedenstående standard salgsbetingelsene for forbrukerkjøp av varer over Internett. Forbrukerkjøp over Internett reguleres hovedsakelig av avtaleloven, forbrukerkjøpsloven, markedsføringsloven, angrerettloven og ehandelsloven, som gir forbrukeren ufravikelige rettigheter. Lovene er tilgjengelige på www.lovdata.no. Vilkårene i denne avtalen er ikke en begrensning av lovbestemte rettigheter, men fastsetter partenes viktigste rettigheter og plikter.

1. Avtalen

Avtalen består av disse salgsbetingelsene, opplysninger gitt i bestillingsløsningen og eventuelle særskilte avtalte vilkår. Ved eventuell motstrid mellom opplysningene, går det som er særskilt avtalt foran, så lenge det ikke strider mot ufravikelig lovgivning.

2. Partene

Selger: Ellen Lien Rygg, P. A. Holms 17, 1164 Oslo, Norge.
E-post: ellenrygg00@gmail.com
Telefon: +47 980 89 119
Organisasjonsnummer: 920965784

Kjøper er den forbrukeren som foretar bestillingen.

3. Pris

Den oppgitte prisen er totalprisen kjøper skal betale, inkludert alle avgifter og tilleggskostnader. Eventuelle kostnader som ikke er informert om før kjøpet, skal ikke belastes kjøper.

4. Avtaleinngåelse

Avtalen er bindende når kjøper har sendt sin bestilling og mottatt bekreftelse fra selger.

5. Betaling

Betaling skjer via Vipps. Køpesummen belastes umiddelbart etter bestilling.

6. Levering

Levering skjer innen 5-10 virkedager, med mindre annet er oppgitt i bestillingsløsningen. Varen leveres til den adressen kjøper har oppgitt.

7. Risiko for varen

Risikoen for varen overgår til kjøper når varen er levert.

8. Angrerett

Kjøper har 14 dagers angrerett fra varen er mottatt. Meldingen om bruk av angreretten må gis skriftlig via e-post til ellenrygg00@gmail.com. Varen må returneres innen 14 dager, og kjøper dekker returkostnadene. Beløpet refunderes innen 14 dager etter mottak av returvaren.

9. Forsinkelse og manglende levering

Hvis varen ikke leveres i tide, kan kjøper kreve oppfyllelse, heve kjøpet eller kreve erstatning. Krav bør fremsettes skriftlig.

10. Mangel ved varen – reklamasjonsrett

Reklamasjonsfristen er to år etter mottak av varen. Ved reklamasjon send e-post til ellenrygg00@gmail.com med beskrivelse av feilen. Kjøper har krav på retting, omlevering, prisavslag eller heving av kjøpet dersom vilkårene er oppfylt.

11. Selgers rettigheter ved kjøpers mislighold

Dersom kjøper unnlater å betale, kan selger kreve renter, heve avtalen eller sende kravet til inkasso.

12. Personopplysninger

Selger behandler personopplysninger i samsvar med gjeldende lovgivning. Personopplysninger brukes kun til å gjennomføre avtalen og vil ikke deles med tredjeparter uten samtykke.

13. Konfliktløsning

Klager rettes til selger innen rimelig tid. Dersom partene ikke blir enige, kan kjøper ta kontakt med Forbrukertilsynet for mekling (www.forbrukertilsynet.no).

0
    0
    Handlekurv
    Din handlekurv er tomTilbake til produkter